Roda de premsa de presentació del Campionat del Món d’Ala Delta d’Àger

El diputat de Salut i Esports, Òscar Martínez; l’alcaldessa d’Àger, Mireia Burgués; el regidor d’Esports, David Guiu, i el membre de l’organització, Joel Mirón, presentaran el Campionat del Món d’Ala Delta que se celebrarà a la localitat d’Àger entre els dies 13 i 26 de juliol.

Descarregar esdeveniment