Roda de premsa de presentació del balanç i de la nova programació del “Bus de la salut”

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, juntament amb el president de la Fundació Renal Jaume Arnó, Jaume Arnó, i del director dels Serveis Territorials de Salut a Lleida i l’Alt Pirineu, Josep Pifarré, presentaran en roda de premsa els resultats del primer any d’activitat del “Bus de la salut” i la programació prevista per al proper 2016. La roda de premsa també comptarà amb la participació de la nova directora de l’IRBLleida, Elvira Fernàndez; del vicepresident de la Fundació Renal Jaume Arnó, Ignaci Gracia; de la doctora Àngels Betriu d’UDETMA, així com de la directora d’Atenció Primària, Núria Nadal, i la coordinadora del projecte a Atenció Primària, Cristina Farràs. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 21 de desembre de 2015

Descarregar esdeveniment