Roda de premsa de presentació del balanç del programa per a la detecció del càncer de còlon i recte
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació del balanç del programa per a la detecció del càncer de còlon i recte. L’acte comptarà amb la participació del president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé; del director dels Serveis Territorials de Salut, Jordi Cortada; Montse Llorens, responsable del programa a la regió sanitària de Lleida i Lourdes Magrí, responsable del programa a la regió de l’Alt Pirineu i Aran.