Roda de premsa de presentació del 6è Festival Errant
El director de l’IEI, Andreu Vàzquez; l’alcalde de Coll de Nargó, Sergi Ubach, i el comissari del festival, Jesús Vilamajó, presentaran, a l’Aula Magna de l’IEI, la 6a edició del Festival Errant, itineraris d’art i pensament, que es farà del 17 al 20 de juliol.