Roda de premsa de presentació del 6è Festival de Música Antiga dels Pirineus
L’Aula Magna de l’IEI acollirà la roda de premsa de presentació del 6è Festival de Música Antiga dels Pirineus (FeMAP). La roda de premsa comptarà amb la participació de la vicepresidenta de l’IEI, Rosa Pujol; del director del FeMAP, Josep Maria Dutrèn; de l’alcalde de la Seu d’Urgell, Albert Batalla; i de l’alcalde de Bossòst, Amador Marqués. El festival se celebrarà entre els dies 1 de juliol i 27 d’agost a 28 municipis de l’àrea pirinenca i prepirinenca.