Roda de premsa de presentació del 3r Trail Running Santa Caterina d’Arbeca

El vicepresident Ferran Accensi participarà en la roda de premsa de presentació del 3r Trail Running Santa Caterina d’Arbeca que se celebrarà el 23 de novembre. La presentació tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació i comptarà també amb les intervencions del president del Club Ciclista Arbeca, Josep Maria Solé; i de la directora de la cursa i membre de la secció de running de Club Ciclista Arbeca, Bea Miret.

Descarregar esdeveniment