Roda de premsa de presentació del 3r Congrés de persones amb càncer i familiars de Catalunya

La diputada d’Igualtat i Cooperació Internacional, Sandra Marco, participarà en la roda de premsa de presentació del 3r Congrés de persones amb càncer i familiars de Catalunya, que se celebrarà el dia 8 de juny al Palau de Congressos-La Llotja.   La presentació —que també tindrà lloc al Palau de Congressos-La Llotja— comptarà amb les intervencions del president de l’Associació Contra el Càncer a Lleida, Sisco Maranges; el delegat de la conselleria i gerent del Servei català de la Salut de la Regió sanitària de Lleida, Raül Llevot; el conseller delegat del Centre de Negocis i Convencions, Paco Cerdà; el cap d’Oncologia Radioteràpica de l’Hospital Arnau de Vilanova i vicepresident del comitè científic del 3r Congres de pacients, Moisés Mira, i la pacient Rebeca Ríos.

Descarregar esdeveniment