Roda de premsa de presentació del 3è Festival de novel·la negra i criminal ‘El Segre de negre’

El diputat Eloi Bergós participarà en la roda de premsa de presentació de la tercera edició del festival de novel·la negra i criminal ‘El Segre de negre’, organitzat per Pagès Editors, la Diputació de Lleida i l’IEI, i que se celebrarà a la ciutat de Lleida els dies 1 i 2 de juny. L’acte comptarà també amb les intervencions de la regidora de Cultura de la Paeria, Montse Parra; el director dels SSTT de Cultura de la Generalitat, Josep Borrell; la directora de la Biblioteca Pública de Lleida, Antònia Capdevila; l’escriptora, Montse Sanjuan; la directora de l’Escola d’Escriptura de Lleida, Núria Serrate, i un representant dels Gremi de Llibreters de Lleida.

Descarregar esdeveniment