Roda de premsa de presentació del 2n Trofeu Vila de Juneda “Fèmines” de ciclisme de carretera

El vicepresident cinquè de la Diputació, Enric Mir, participarà en la roda de premsa de presentació del 2n Trofeu Vila de Juneda ‘Fèmines’ de ciclisme de carretera, en aquest cas de circuit urbà pels carrers de Juneda, que se celebrarà el dia 12 de maig. La presentació –que tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació de Lleida– comptarà amb les intervencions de l’alcalde de Juneda, Antoni Villas, i del delegat de la Federació Catalana de Ciclisme a Lleida, Norbert Herrera. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment