Roda de premsa de presentació del 2n Fòrum de l’Oli Extra Verge
El diputat Carles Gibert participarà en la roda de premsa de presentació de la segona edició del ‘Fòrum Verge Extra: oli i territori 2020’ que se celebrarà a la Pobla de Cérvoles, Bovera, Maials, Llardecans, Torrebesses, Vallbona de les Monges, Arbeca, les Borges Blanques i la Granadella entre els dies 17 i 20 de març. La presentació –que tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació- comptarà amb les intervencions de l’alcalde de Torrebesses, Mario Urrea; l’alcaldessa de la Granadella, Elena Llauradó, i el responsable de l’àrea de Desenvolupament Local de la Comunitat de Municipis del Segrià Sec, Juanjo Pérez. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)