Roda de premsa de presentació del 2n festival Re-Sona de Torrefarrera. Aula Magna de l’IEI
La vicepresidenta de l’IEI, Rosa Pujol, presidirà la roda de premsa de presentació de la segona edició del festival Re-Sona de Torrefarrera que se celebrarà el 20 d’abril, al pavelló municipal de Torrefarrera. La roda de premsa –que se celebrarà a l’Aula Magna de l’IEI- comptarà també amb les intervencions de l’alcalde de Torrefarrera, Jordi Latorre, el representant de l’associació de joves ‘Lo Jovent” de Torrefarrera’, Jaume Casanovas, i del cantant de Bongo Botrako, Oriol Giné.