Roda de premsa de presentació del 26è Cicle de Solistes de l’Alta Ribagorça

El vicepresident segon en funcions de la Diputació Gerard Sabarich, i el president en funcions del Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça Josep Lluís Farrero, presentaran el 26è Cicle de Solistes de l’Alta Ribagorça que se celebrarà entre el 27 de juliol i el 3 d’agost en diferents indrets de la comarca. La presentació tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació.

Descarregar esdeveniment