Roda de premsa de presentació del 24è Festival de Música de Rialp
La vicepresidenta de la Diputació, Sandra Castro; l’alcalde de Rialp, Gerard Sabarich, el regidor de Turisme i Promoció Econòmica de Rialp, Josep Taribó, el president del Festival de Música, Quim Térmens i el director del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Juli Alegre, presentaran el 24è Festival de Música de Rialp, que se celebrarà entre el 2 i el 18 d’agost. La presentació tindrà lloc a la sala de premsa del Palau de la Diputació.