Roda de premsa de presentació del 23è Trofeu Albert Costa i 34è Torneig de Setmana Santa
El diputat de Salut Pública i Esports, Òscar Martínez, participarà en la roda de premsa de presentació del Trofeu Albert Costa i 34è Torneig de Setmana Santa, que se celebrarà a les pistes del Club Tennis Urgell entre els dies 22 i 26 de març. La presentació es farà a les instal·lacions del Club Tennis Urgell, amb la participació del soci d’honor del club i padrí del torneig, l’extennista Albert Costa; el president de l’entitat, Òscar Villaverde; el regidor d’Esports de la Paeria, Jackson Quiñonez; el delegat a Lleida de la Federació Catalana de Tennis, José Luis Solans, i el director del torneig, Carlos Coll.