Roda de premsa de presentació del 1r Congrés de Patrimoni de Mineria, història de la Mineria i història de la Geologia a Catalunya
L’Aula Magna de l’IEI acull la roda de premsa de presentació del 1r Congrés de Patrimoni de Mineria, història de la Mineria i història de la Geologia a Catalunya que se celebrarà entre el 30 de maig i el 2 de juny a la Vall de Lord, Solsona, Manresa i Vilanova de Meià, en homenatge a Lluis Marià Vidal i Carreras, qui fou enginyer de mines, geòleg i president del Centre Excursionista de Catalunya i de l'Ateneu Barcelonès. L’acte comptarà amb les intervencions del president del Comitè Científic del Geoparc de la Catalunya Central, Josep Maria Mata i Perelló; el conseller de la secció de Geopaleontologia de l’IEI, Antoni Lacasa; i el vocal de Ciència del Centre Excursionista de Catalunya, Albert Vidal. El congrés compta amb la col·laboració del Consell Comarcal del Solsonès, els ajuntaments de Solsona, Guixers, Sant Llorenç de Morunys i Manresa i l’Escola Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM), l’Institut d’Estudis Ilerdencs de Lleida (IEI), i els Geoparcs de la Catalunya Central i de Tremp.