Roda de premsa de presentació del 1er festival gastronòmic ‘Vianda’ de la Pobla de Segur
El diputat i alcalde de la Pobla de Segur, Marc Baró, i el regidor de Promoció Econòmica, Josep Maria Tirbió, participaran en la roda de premsa de presentació de la primera edició del festival gastronòmic Vianda que se celebrarà a la Serradora de la Pobla de Segur i voltants el dia 24 de setembre.