Roda de premsa de presentació del 19è Festival de Música de la Vila de Rialp

El vicepresident tercer en funcions de la Diputació, Jordi Latorre, participarà en la roda de premsa de presentació 19è Festival de Música de Rialp, que se celebrarà entre els dies 17 de juliol i 26 de setembre. La presentació –que tindrà lloc a l'Aula Magna de l'IEI– comptarà també amb les intervencions de l’alcalde de Rialp, Gerard Sabarich, el director dels Serveis Territorials de Cultura, Miquel Àngel Cullerés; i el musicòleg Oriol Pérez. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment