Roda de premsa de presentació del 19è Autocros Ciutat de Lleida.
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació del 19è Autocros Ciutat de Lleida, puntuable pel Campionat d’Espanya i Catalunya, que se celebrarà els dies 22 i 23 d’abril al circuit de Lleida. L’acte comptarà amb la participació del diputat Paco Cerdà; del representant territorial de l'Esport a Lleida, Joan Segura; del president de l’Escuderia Lleida, Miquel Rosell; del vicepresident de l’Escuderia Lleida, Francesc Abella, i un representant de l’Ajuntament de Lleida. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)