Roda de premsa de presentació del 18è Festival de Música d’Estiu Terres de Lleida
La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, participarà a la roda de premsa de presentació del 18è Festival de Música d’Estiu Terres de Lleida. Lleida, 1 de juliol de 2015