Roda de premsa de presentació de Roda de premsa de presentació de la Copa del Món de Canoe Eslàlom 2016
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la roda de premsa de presentació de la Copa del Món de Canoe Eslàlom 2016, que se celebrarà del 10 al 12 de juny, al Parc Olímpic del Segre de la Seu d’Urgell. La presentació comptarà amb la participació del diputat Antoni Navinés; de l’alcalde de la Seu d’Urgell, Albert Batalla; del gerent del Parc del Segre, Francesc Ganyet; del representant territorial de l'Esport a Lleida, Joan Segura; del president de la Federació Catalana de Piragüisme, Joan Ignasi Rosell, i de la palista catalana Núria Vilarrubla, Campiona d’Europa en C1 al 2016. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 6 de juny de 2016