Roda de premsa de presentació de Mamapop 2022
El vicepresident primer, Jordi Latorre, participarà en la roda de premsa de presentació de Mamapop 2022, el concert solidari contra el càncer de mama, que se celebrarà a la ciutat de Lleida els dies 26 i 27 de novembre.
Latorre estarà acompanyat del fundador i director artístic de Mamapop, Manel Simón, i la quarta tinenta d’alcalde de la Paeria, Montserrat Pifarré. També hi assistiran la gerent de l’IRBLleida, Eva López; la presidenta de l’Associació de Dones Intervingudes de Mama (ADIMA), Digna de Torres; el director musical de Mamapop, Josep M. Bossa, i el director tècnic de Mamapop i de l’Escola de Música l’Intèrpret, Alfons Pérez.