Roda de premsa de presentació de Lleidantic, Lleidaretro i I Trobada del disc. Sala de Premsa del Palau de Congressos La Llotja
El vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, participarà en la roda de premsa de presentació de Lleidantic, Lleidaretro i la I Trobada del disc, que se celebraran del 18 al 20 de novembre al Pavelló 3 de Fira de Lleida.