Roda de premsa de presentació de l’estudi sobre la nova mobilitat a l’AP-2
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del diputat de Serveis Tècnics, Marc Baró; la vicepresidenta del Patronat de Turisme, Rosa Pujol, i el director de Serveis Tècnics de la Diputació de Lleida, Joan Albert Mas, presentaran l’estudi realitzat sobre la nova mobilitat a l’AP-2, una vegada s’han suprimit els peatges de pagament.