Roda de premsa de presentació de l’estudi sobre el comportament turístic a les comarques de Lleida l’any 2014
La Diputació de Lleida presentarà aquest divendres el primer estudi que fa referència al nombre de turistes i excursionistes registrats a les comarques de Lleida durant l’any 2014. L’estudi és fruit de la col·laboració de la institució amb la Càtedra de Turisme Interior i de Muntanya de la UdL i neix de l’interès del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida de facilitar dades permanents al sector. A la presentació hi assistiran el president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé; el vicerector de la Universitat de Lleida (UdL), Francesc Garcia, i el director del Patronat de Turisme, Juli Alegre. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 21 d'agost de 2015