Roda de premsa de presentació de les primeres dades obtingudes al Bus de la Salut

La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de les dades obtingudes durant el primer mes del Bus de la Salut, que es va posar en marxa el passat 15 de gener.

L’acte comptarà amb la participació del president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé; de la cap de servei de Nefrologia de l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida, Elvira Fernàndez; la coordinadora UDETMA, Àngels Betriu, coordinadora UDETMA i la infermera de les Borges Blanques i membre de la direcció del CAP les Borges Blanques, Cristina Farràs.

(El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)

Lleida, 18 de maig de 2015

Descarregar esdeveniment