Roda de premsa de presentació de les 3es Jornades Gastronòmiques de l’Alta Ribagorça KM0

El vicepresident Antoni Navinés, acompanyat de la presidenta del Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça, María José Erta, presentarà la tercera edició de les Jornades Gastronòmiques de l’Alta Ribagorça KM0 que se celebraran durant tot el mes d’octubre en cinc establiments de Castilló de Tor, el Pont de Suert, Durro i Erill la Vall.   La presentació tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació.

Descarregar esdeveniment