Roda de premsa de presentació de la XXVI Fira del Torró d’Agramunt
La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la roda de premsa de presentació de la XXVI edició de la Fira del Torró d’Agramunt, que se celebrarà els dies 11 i 12 d’octubre.
La presentació comptarà amb la participació de la diputada Josefina Bernades; l’alcalde d’Agramunt, Bernat Solé, i la directora de la Fira, Fàtima Puig.