Roda de premsa de presentació de la XXV Transiscar d’Agramunt

La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la XXV Transiscar d’Agramunt. L’acte comptarà amb la participació del vicepresidenta tercer de la Diputació, Gerard Sabarich; del vicepresident del Club Ciclista d'Agramunt, Ramon Hernández; i de dos socis del Club Ciclista d'Agramunt, Arnau Solé i Josep Maria Guasch, respectivament.

Descarregar esdeveniment