Roda de premsa de presentació de la VII Marxa Cicloturista Montsec-Montsec

La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la roda de premsa de presentació de la VII Marxa Cicloturista Montsec-Montsec, que se celebrarà el 23 de maig.

L’acte comptarà amb la participació del cap de Relacions Interdepartamentals de la Diputació de Lleida, Antoni Fo; de l’alcalde de Balaguer, Josep Maria Roigé; del regidor d’Urbanisme, esport i joventut, Guifré Ricart; del president del Club Ciclista Balaguer i coordinador de la marxa, Cisco Caus, i del vicepresident del Club Ciclista Balaguer, Jordi Ribalta.

(El servei de premsa de la Diputació enviarà informació d’aquest acte)

Lleida, 4 de maig de 2015

Descarregar esdeveniment