Roda de premsa de presentació de la VI Recreació dels bombardejos de la Granadella i el Soleràs
El vicepresident cinquè de la Diputació, Enric Mir, participarà en la roda de premsa de presentació de la VI Recreació dels bombardejos de la Granadella i el Soleràs que se celebrarà en aquests dos municipis entre els dies 28 i 30 de desembre. La presentació –que tindrà lloc a la Sala de Premsa de la Diputació– també comptarà amb les intervencions dels alcaldes de la Granadella i el Soleràs, Carlos Gibert i Jordi Sarlé, respectivament; i de la historiadora i tècnica de l’Ajuntament de la Granadella, Laia Manresa. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)