Roda de premsa de presentació de la VI Marxa Cicloturista Montsec-Montsec. Sala de premsa de la Diputació de Lleida

 La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la roda de premsa de presentació de la VI Marxa Cicloturista Montsec-Montsec. L’acte comptarà amb la participació del cap de Relacions Interdepartamentals de la Diputació de Lleida, Antoni Fo; de l’alcalde de Balaguer, Josep Maria Roigé; del delegat de la Federació Catalana de Ciclisme, Jordi Puche, i del president del Club Ciclista Balaguer i coordinador de la marxa, Cisco Caus.  

Descarregar esdeveniment