Roda de premsa de presentació de la V Fira Salut i Benestar de Benavent de Segrià

La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la V Fira Salut i Benestar de Benavent de Segrià, que se celebrarà el proper 7 i 8 d’abril de 2018. L’acte comptarà amb la participació de diputat Joan Ramón Ibarz; Manel Català, Alcalde de Benavent de Segrià; Antoni Carré, Tinent Alcalde i Regidor Promoció Econòmica i Estanislau Grau, organitzador Fòrum Lleida Salut Emocional. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment