Roda de premsa de presentació de la V Fira d’Alimentació i Salut. Sala de premsa. Diputació de Lleida

La sala de premsa de la Diputació de Lleida, acollirà la roda de premsa de presentació de la V Fira de l’Alimentació i salut que se celebrarà els dies 2 i 3 de juny a Balaguer. L’acte comptarà amb la participació de la diputada de CiU, Josefina Bernades, l’alcalde de Balaguer, Josep Maria Roigé, i el president de l’Associació Slow Food Terres de Lleida, Joan Inglada, entitat organitzadora de l’esdeveniment.

Descarregar esdeveniment