Roda de premsa de presentació de la Trobada final d’escoles de basquet de Lleida a Balaguer

La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la roda de premsa de presentació de la Trobada final d’escoles de basquet de Lleida a Balaguer, que se celebrarà el 10 de maig.

L’acte comptarà amb la participació del cap de Relacions Interdepartamentals de la Diputació de Lleida, Antoni Fo; de l’alcalde de Balaguer, Josep Maria Roigé, i del regidor d’Urbanisme, esport i joventut, Guifré Ricart.

(El servei de premsa de la Diputació enviarà informació d’aquest acte)

Lleida, 4 de maig de 2015

Descarregar esdeveniment