Roda de premsa de presentació de la temporada turística ‘Aitona en fruita 2’
El vicepresident segon en funcions de la Diputació, Gerard Sabarich, participarà en la roda de premsa de presentació de la temporada turística ‘Aitona en fruita 2019’. La presentació –que tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació- comptarà també amb les intervencions de l’alcaldessa d’Aitona, Rosa Pujol, i de la tècnica en turisme de l’Ajuntament d’Aitona, Dolors Pelegrí. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)