Roda de premsa de presentació de la temporada de neu al Pirineu de Lleida 2016-2017
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, juntament amb el vicepresident del Patronat de Turisme, Gerard Sabarich; el director de l’ACEM, Joaquim Alsina, i els representants de les diferents estacions d’esquí del Pirineu de Lleida faran una roda de premsa de presentació de la nova temporada de neu 2016-2017 al Pirineu de Lleida. A la presentació també hi assistirà el director del Patronat, Juli Alegre, qui serà l’encarregat de presentar la nova campanya de televisió i de ràdio del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 23 de novembre de 2016