Roda de premsa de presentació de la temporada de neu al Pirineu de Lleida 2016-2017

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, juntament amb el vicepresident del Patronat de Turisme, Gerard Sabarich; el director de l’ACEM, Joaquim Alsina, i els representants de les diferents estacions d’esquí del Pirineu de Lleida faran una roda de premsa de presentació de la nova temporada de neu 2016-2017 al Pirineu de Lleida. A la presentació també hi assistirà el director del Patronat, Juli Alegre, qui serà l’encarregat de presentar la nova campanya de televisió i de ràdio del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 23 de novembre de 2016

Descarregar esdeveniment