Roda de premsa de presentació de la temporada de falles de l’Alta Ribagorça
L’Aula Magna de l’IEI acollirà la roda de premsa de presentació de la temporada de baixades de falles a l’Alta Ribagorça que se celebrarà entre els dies 18 de juny i 23 de juliol a diferents pobles de la comarca. L’acte comptarà amb la participació del vicepresident del Patronat de Turisme Terres de Lleida, Gerard Sabarich; de la directora de l’IEI, Montserrat Macià; del delegat dels SSTT de Cultura a Lleida, Josep Borrell; del president del Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça, Josep Lluís Farrero; i de l’escriptor Joan Bellmunt. Posteriorment s’inaugurarà al Pati de l’IEI l’exposició “Festes de foc als Pirineus”, que restarà oberta entre els dies 7 i 12 de juny. Lleida, 7 de juny de 2016