Roda de premsa de presentació de la tamborinada de Torrelameu

El diputat de salut pública i esports, Òscar Martínez, i l’alcalde de Torrelameu, Carles Comes, presentaran la Tamborinada de la Festa Major, que se celebrarà el proper 18 de gener, a les 20h a la Plaça de l’Església, com a acte de la Festa Major de Sant Sebastià, i que comptarà amb la presència del Tamborer Major, Pau de Ponts. La presentació tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació de Lleida.

Descarregar esdeveniment