Roda de premsa de presentació de la Supercopa Femenina d’Handbol a Agramunt
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la Supercopa Femenina d’Handbol a Agramunt, que se celebrarà el proper dimecres 18 d’octubre. L’acte comptarà amb la participació de la vicepresidenta primera de la Diputació de Lleida, Rosa Perelló, i del representant territorial de la Secretaria General de l’Esport (SGE) a Lleida, Joan Segura. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)