Roda de premsa de presentació de la segona fase de la Copa Catalana de Gimnàstica Rítmica Base a Bellvís
El diputat de Salut Pública i Esports, Òscar Martínez; la representant de l’Esport a Lleida, Lourdes Ravetllat; un representant de l’Ajuntament de Bellvís; la representant de la Federació Catalana de Gimnàstica a Lleida, Magda Bera, i la directora tècnica del FEDAC-Lleida Club Gimnàstic, organitzador de la prova, Maribel Moncasí, presentaran la 2a fase de la Copa Catalana de Gimnàstica Rítmica Base, que se celebrarà al pavelló municipal de Bellvís els dies 16 i 17 de març, amb la participació d’uns 900 gimnastes de tot Catalunya. La presentació —que tindrà lloc a la sala de premsa del Palau de la Diputació— comptarà també amb l’assistència del president del FEDAC, Ferran Cerdà, i de la gimnasta Ángela Mora.