Roda de premsa de presentació de la segona edició del Festival de Blues d’Albatàrrec. Sala de premsa de la Diputació de Lleida

 La vicepresidenta de la Fundació Pública Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI), Rosa Pujol, presidirà la roda de premsa de presentació de la segona edició del festival de Blues d’Albatàrrec que se celebrarà entre els dies 19 i 21 de setembre. L’acte –que tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació de Lleida- comptarà també amb les intervencions de l’alcalde d’Albatàrrec, Víctor Falguera, i de la directora del festival, Rosa Jové.

Descarregar esdeveniment