Roda de premsa de presentació de la revista “Donem Sang” i dels objectius de la federació

La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la revista “Donem sang”. L’acte comptarà amb la participació de la diputada Rosa Maria Mora; dels coordinadors de la Federació Catalana de Donants de Sang-Comarques de Lleida, Albert Torra i Joana Nieto, i del pintor que ha dissenyat la portada d’enguany, Gabriel Pérez Bolaño. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 7 de setembre de 2015

Descarregar esdeveniment