Roda de premsa de presentació de la recuperació del Cant de la Sibil·la d’Arbeca

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn; l’alcalde d’Arbeca, Francesc Roset; el director musical de La Follia Consort, Francesc Jové; el music i component de La Follia Consort, Sant Miret, i el rector de la parròquia d’Arbeca, Salvador Batet, participaran en la presentació de la interpretació del Cant de la Sibil·la d’Arbeca, que tindrà lloc el proper dissabte, 20 de desembre, a la parròquia d’Arbeca, i que es recupera després d’haver-se pogut escoltar al municipi, l’any 2003, per primera i única vegada.

Descarregar esdeveniment