Roda de premsa de presentació de la quarta edició del Festival de Blues d’Albatàrrec
La directora de la Fundació Pública Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI), Montserrat Macià , participarà en la roda de premsa de presentació de la quarta edició del festival de Blues d’Albatàrrec que se celebrarà entre els dies 16, 17 i 18 de setembre. L’acte comptarà també amb les intervencions de l’alcalde d’Albatàrrec, Víctor Falguera, i de la directora del festival, Rosa Jové.