Roda de premsa de presentació de la quarta cursa de la Copa Dirt Track Rodi & Michelin 2015 a l’Albi

La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà aquest dijous la roda de premsa de presentació de la quarta cursa de la Copa Dirt Track Rodi & Michelin 2015, que se celebrarà el pròxim 22 d’agost a l’Albi. L’acte comptarà amb la participació del diputat Enric Mir; de l’alcaldessa de l’Albi, Anna Feliu; del pilot i membre del Club de Motociclisme de l’Albi, Jaume Gaya; del secretari del Club de Motociclisme de l’Albi, Roger Sanaüja, i del vocal del Club de Motociclisme de l’Albi i alcalde del Vilosell, Jordi Nogué. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 20 d'agost de 2015

Descarregar esdeveniment