Roda de premsa de presentació de la primera temporada de la iniciativa d’arts escèniques ‘Plançó’
La vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach; l’alcaldessa de les Borges Blanques, Núria Palau; el coordinador de ‘Plançó’, Xavier Iglesias; el director general de Promoció Cultural i Biblioteques, Josep Vives, i la tècnica de Cultura de les Borges Blanques, Meritxell Cucurella, participaran en la presentació de la primera temporada del projecte ‘PLANÇÓ. Circuit escena jove Ponent Pirineu’, que se celebrarà als municipis d’Alcarràs, Alcoletge, Alpicat, Balaguer, Cervera, Juneda, les Borges Blanques, la Seu d’Urgell, Lleida, Mollerussa, Rosselló, Tàrrega, Torrefarrera, Tremp i Guissona.
La presentació tindrà lloc a la Sala d’Actes de l’Ajuntament de les Borges Blanques.