Roda de premsa de presentació de la primera edició lleidatana del “Encuentro Grandes viajeros 2016”

La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la primera edició lleidatana del “Encuentro Grandes viajeros 2016”, esdeveniment que tindrà lloc els propers dies 14 i 15 de maig a la Llotja de Lleida. Participaran a la presentació el director del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Juli Alegre; el gerent Moto2 i director de l’“Encuentro Grandes Viajeros”, Lluís Oromí, i el membre de la comissió organitzadora, Jordi Esteve. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 28 d'abril de 2016

Descarregar esdeveniment