Roda de premsa de presentació de la primera Cursa de Sant Blai del Palau d’Anglesola
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la primera Cursa de Sant Blai del Palau d’Anglesola, que se celebrarà diumenge 31 de gener. L’acte comptarà amb la participació del vicepresident quart de la Diputació de Lleida, Gerard Sabarich; de l’alcaldessa del Palau d’Anglesola, Montserrat Mesegué, i del regidor d’Esports del consistori, Joan Baptista. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 19 de gener de 2016