Roda de premsa de presentació de la participació al Campionat d’Espanya de l’equip èlit-sub23 del Club Esportiu Ciclista Lleida

La diputada Estefania Rufach; el president del Club Esportiu Ciclista Lleida, Sergi Mateu; el director, Albert Jiménez, i els corredors Fran Gironés i Carles Guiral, presentaran la classificació i propera participació al Campionat d’Espanya de Ciclisme en carretera de l’equip èlit-sub23 del Club Esportiu Ciclista Lleida, que tindrà lloc entre els dies 27 i 29 de juny a Granada.

Descarregar esdeveniment