Roda de premsa de presentació de la nova imatge turística de l’Alta Ribagorça

El vicepresident primer, Jordi Latorre, i la presidenta del Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça i alcaldessa de Vilaller, María José Erta, participaran en la roda de premsa de presentació de la nova imatge turística de l’Alta Ribagorça.

Descarregar esdeveniment